Tuesday, March 16, 2010

Madin läpakaga vol 2 ehk aftermath ehk "krt jällegi seesama sara"

Kui läpakas peeti läks ja tagasi antud sai, siis lootsin, et kõik, nüüd peaks asi vinksvonks olema ja elu läheb edasi.
Eksisin. Sest logides sisse Elioni iseteenindusse selgus, et mul ikkagi on veel kehtiv järelmaks selle õnnetu aparaadi peale. Probleem on selles, et möödunud oli 2 nädalat ja uus arveldusperiood peale tulnud. Seega oli üles läinud uus arve, kus koos muu mudruga ka see läpakas kenasti maksmiseks üleval oli.
Ei hakka siin pikalt seletama, aga igatahes helistasin numbile 165 (muideks, proovige tatšskriiniga helistada sellele numbrile, alguses on päris nipu). Esimesel korral selgus, et puuduvad igasugused andmed selle kohta, et mul see leping lõppema peaks, kolmandal korral öeldi, et vastuse mu probleemile saab esmaspäeval, sest inimene, kes sellega tegeleb, on kuskil ära.
Unustasin esmaspäeval helistada. Õhtul avastasin üllatuseks, et mul ongi jäänud üks järelmaks. Muidugi oli kuuarve maha arvestatud, kuigi arvuti osa sain sealt tagasi, samas intressid maksin ikka.
Naljakas oli ka teade, et mul on arve maksmta. See jäi täiesti arusaamatuks: mina olen võlgu Elionile 1600, nemad mulle 5500, kuidas nüüd siis mina neile võlgu olen? No ma arvan, et eks see üks tarkvara viga ole, aga see on hoopis teisest ooperist.
Miks vihje eesti filmiklassikale? Sest juba teist ringi tuli Elioniga suhelda ja mitte eriti meeldivatel teemadel. Parim oli see, kui teenindaja vabandas asja sellega, et vaadake, Elion on suuuur asutus ja seal võtavadki asjad kauem aega. Tore küll, aga need paarsada krooni, mis ma kahe kuu jooksul aparaadi mitteomamise eest intresse maksin, need on küll vastu taevast.
Ma ei loobu Elioni teenustest, digi-tv ja internet jäävad. Aga selge on see, et järelmaksude ja muidu kaupade ostmisega olen ma ettevaatlikum.

1 comment:

Lilian Viirma/Elion said...

Tere, mina olen Lilian Viirma Elionist.
Ausalt-öeldes oleme me juba mõnda aega selle juhtimiga tegelenud ning üritanud põhjustele jälile saada.

Kindel on see, et tegemist on erandjuhtumiga.
Sooviksime selle juhtumi korra üle vaadata ning Teie kasuks mõned otsused teha. Palun kirjutage mulle aadressile lilian.viirma@elion.ee, et saaksime omavahel edasise tegevuse selle küsimuse lahendamiseks kokku leppida.