Thursday, May 27, 2010

Ise oled loll, et kirju saad

Ühel kaunil kevadisel päeval ilmus mu postkasti kiri kirja järel ühest foorumist. Huvitav oli see, et ma polnud sellest foorumist millalgi midagi kuulnud, aga äkki selgus, et ma tahan kõiki selle foorumi postitusi saada. “Hmm”, mõtlesin ma. No äkki tõesti miski meelemõistuse kadumise hetkel olen end registreerinud, kes teab. Üllatav oli ka see, et postiaadressiks oli mu töömail, mida ma iialgi poleks kasutanud mingi foorumi kontaktmeiliks.

Hea küll, meili all oli tekst, kus kirjas, et vajutades siia lingile saadate meili, mille alusel teid võetakse sellest meilisaajate nimekirjast maha. Mõeldud-tehtud. Saatsin meili. Sain ka vastuse:

Tere, siin on minu emaili koht

We have received your request to unsubscribe from foorum. However, you do not appear to be a member of foorum, so we have taken no further action.

If you have questions related to this or any other Google Group, visit the Help Center at http://www.google.com/support/a/artun.ee/bin/static.py?hl=et&page=groups.cs.

Thanks,

artun.ee admins

Seega, kuna ma ei ole foorumi liige, siis ei saa sind ka sealt maha võtta.

Kas meilid tulevad edasi? Muidugi, kuigi jah, suunasin nad prügikasti.

No comments: