Friday, May 21, 2010

Tatšskriiniga telefon pakub mitmeid rõõme

Minu omanduses on üks vahva telefon, Nokia 5800 XpressMusic. Okei, see musa-osa, las see olla. Aga sellel telefonil on selline lahe asi nagu GPS ja navigeerimine ja stuff. Kasutan seda ikka ka ja seetõttu “avaekraanil” on toodud otselink sinna rakendusse.

Aga selle puuteekraanil on ka teatud probleeme ja üks on see, et  taskus olles kipub see va klahvilukk pealt ära minema ja siis miskid nokia5800xpressmusic_5_lowresasjad taskus muudkui tatšivad ekraani, tuues kaasa paraja kaose sinu telefonis.

Teinekord aga võib selline isetegevus tuua kaasa põnevaid olukordi. Näiteks täna, liikudes jalgsi kõnniteel ja jõudes ristmikule, teatati mulle taskust sulaselges eesti keeles: keerake paremale ja seejärel vasakule. Ehmatas ära küll, kusjuures selline suund mul oli ka. Aga eks ma olin nihverdanud jälle navigeerimise peale ja kuidagi ka koju suundumise peale pannud. Juhtub peenemaski perekonnas.

2 comments:

Unknown said...

irw

kassu said...

Minu nutikas Nokia hakkas keset vaikset Espaki-poodi mu pleilisti esimest lugu üürgama, mis ei ole teps mitte mahe ballaadike. :D Ausalt, mul oli kohe tükk aega piinlik, sest paanikaosakond ei lasknud ju õiget nuppu ka leida, mispeale nutikas Nokia vakka jääks, välja ka ei lasknud lülitada. Miski minut vähemalt lubasin poekülastajatel oma lemmikmussi kuulata, aga vedas, vähemasti autorikaitsjad ei tulnud kallale :)