Tuesday, August 14, 2007

Kortsus lina mu all...

Tanel Padar laulab kena ballaadi sellest, kuidas noored voodis müravad ja lina nende all kortsus on. Väga hea lugu.

Mul ei ole mürada tarvis, vähemalt selleks mitte, et lina kortsus oleks. Igal hommikul on mu all mingi käkerdis, mida võib tinglikult linaks pidada. Lisaks on ta niiske. Ei, ma ei ole alla teinud, aga higistanud küll. Samas kest voodit läheb lina äkki siledaks ja ei mingeid kortsutamisi ja selle ilusa ja sileda peal magab mu naisuke.

Algul ma mõtlesin, et eks see mu probleem ole, aga ühel kenal õhtul kurtis sõber, et tal täpselt sama lugu. Ja sama kinnitas veel paar meest.

Milles on probleem, mine võta kinni. Kindlasti aitab kaasa sellele see ämma kingitud suletekk, mis ka suvel kasutuses on. Olen mõelnud, kas mitte eraldi tekk muretseda, õhem ja õhulisem, aga pole tegudeni jõudnud. Suleteki kasutamine langeb põhimõtteliselt kokku eelmise postitusega meeste ja naiste kliimast. Tundub, et mehed ja naised on erineva soojavajadusega ja see on järjekordne sugudevahelise üksteisemõistmatuse allikas.

No igatahes on see sooja ja külma värk tõesti müstiline. Ja kindlasti on sellel ka teaduslikke põhjendusi. Olen ise vägagi teaduslike põhjenduste pooldaja, aga kas need ka elus edasi aitavad, see on iseasi.

Ja naisega ei saa ühiselt dushi all käia. Mul on mu karvadest kahju.

2 comments:

raido said...

ai kurat.. praeguste ilmadega on ikka eriti palju vedeliku padja lina ja tekikoti peal.. peaaegu võimatu magada .. aga jah .. naiste sooja vajadus on suurem .. või oleneb see inimese kogusest .. suuremal inimesel higistamisoht loomulikult suurem ja väiksemal väiksem .. ka see võib paika pidada.. iseasi mis statistika räägib .. minu juhtumi puhul peab paika ..

Anonymous said...

naistel pidi olema kaks lahendamata müsteeriumit.
Kust tuleb tolm ja kuhu läheb raha.

Siis minul on, kuhu kaob lina ja kuidas nad kõike kuulevad. Kuuma teema on juba midagi võimsamat kui müstika mulle.