Monday, August 27, 2007

Nõiad ja sensitiivid ja moodne meedia

TV3 teeb juba reklaami oma sügisesele kavale ja ohhoo! uus saatesari eesti nõidadest.  Kanal 2 on juba saatesari "Sensitiivne Eesti", nüüd siis lisandub taoline "saade" ka konkureerivasse kanalisse.

Ma tükk aega mõtlesin, et kas mina olen ainuke, kes sellise jama vastu tagajalgadele tõuseb, aga paistab, et Päevalehes on samuti inimesi, kes minuga taoliselt mõtlevad. 

Sensitiivses Eestis möllab miski Anne nimeline ropu suuga mutt, kes enda arvates maailma naba on. Mäletan, et mu siis veel tulevane naisuke, kes millegipärast kippus ka sellistesse asjadesse uskuma (mis omakorda mu ämma teene on), kuskil Mustaka kandis selle Anne juures käis, 500 EEKu raha maksis (rsk, minu raha!) ja selle muti käest sellist kräppi kuulis, et minu süda väga pahaks läks.

Ja ma tegin kõik, et see, mida selle niinimetatud ennustaja poolt öeldi,  et see kõik täide ei läheks. Mis õnnestus vabalt ja rivitult, sest no ei ole, et üks mõttetu naisterahvas kellegi elu kihva keeraks miski näruse viiesajase eest.

Ja kui ta räägib, kui hea ja aus ta on ja et raha pole oluline, siis ärge uskuge. See ei ole tõsi. Juba selle inimese nägemine peaks seda ütlema. Ja ei tule selline inimene ütlema, kuidas teise elama peavad.

No comments: