Monday, September 10, 2007

Appi, ma ei saa lastest enam jagu!

Ütlesin oma tütrele (21 a), et tema olemuse määrvad paar olulist detaili:
ta on naisterahvas
ta ei ole vana
ta on oma ema tütar

Ta väljaendas oma rahulolematust, aga ma viisin jutu geenidele. Lause, mis ma vastu sain, väärib tsiteerimist:

tead. olen täitsa kursis, kellelt mul mis geenid on. aga ma arvan, et olen juba
piisavalt kaua elanud küll selleks, et mu geenid ei ole mitte need esimesed,
mida mind tundes märgatakse...mul on seisukohti, mis on arenenud välja täiesti
mu geneetilisest koodist sõltumatuna...ning samuti suudan ma oma geneetilisest
pagasist tingitud iseloomujooni piisavalt kontrollida, kui vaja. niiet!


Mul ei ole selle peale midagi kosta.

2 comments:

Anonymous said...

sa oled juba NII vana mees?!?!? :o

Anonymous said...

Well written article.