Thursday, September 13, 2007

No neil läheb ikka väga hästi


Minu autohooldaja on Amserv. Ostsin sealt ka oma viimase auto, Avensise. Midagi pole öelda, väga hea auto on. Remonti vajab vähe ja sõidab kenasti.

Hooldusega on muidugi tiba probleeme. Sest neil läheb hästi. Vägagi hästi. Ja tahtjaid on palju, seega järjekorrad pikad. Aga kui seda tead, siis pole probleemi, tuleb varem helistadas. Enne kui on hilja.

Aga müük on ka hea. Ja läheb hästi. Vägagi hästi. Sest mu Avensise liising liising lõppeb õige pea ja ma arutlesin, et äkki saab neilt võtta uuem ning vana tagasi anda.

Samas, neil läheb väga hästi. Ja nad ei peagi mulle vastama. Mina pean lugema ajakirja Jobu. Milleks mulle uuem auto, eksole?

1 comment:

Minuke said...

Amserv pole ainuke, kellel läheb hästi. Hansaliisingul läheb ka hästi. "me ei jõuagi vanade klientide muredele kiiresti vastata, sest tegeleme uute lepingute sõlmimisega", ütles klienditeenindaja. Ja Sebi oma lisas: "kuna see ei ole teie esimene kodulaen, siis ei saa me anda sama soodsat intressi". Loe ridade vahelt ise.
Ja ela telgis ning käi jala. Saad ehk pensionisammastki nautida.