Thursday, October 11, 2007

Tööalane unenägu ehk košmaaride etalon

Täna öösel, tegelikult küll hommikupoole, nägin unes kolleege. Nägin unes ennast. Ja oma töökohta ning kõige tavalisemat töösituatsiooni, mis siiski päris tavaline ei olnud. Aga ma olin häpi, kui mobla teatas, et aeg on ärgata.

Asi oli nagu ikka, mina progesin ja Priidik proges. Tiimitöö oli, tema tegi ühtesid asju ja mina teisi, aga tundus, et üks programm oli (noh, see on juba selline unenäoline asi, eksole, kes tibagi asjast teavad).

Ja ma avastasin, et ta oli protseduuri nimes täpitähti kasutanud. See ei meeldinud mulle üldse ja kukkusin lõugama, sõna otseses mõttes. Ja tema lõugas vastu, et tema tahab nii kribada ja pidagu ma lõuad. Kolleegid hakkasid ka mu peale lõugama ja ma tundsin end lollisti ning halvasti.

Üldiselt ma kolleege unes ei näe. Miks see nüüd nii oli, ma ei tea. Igatahes ma rääkisin töö juures oma unenäost ja murelikult hakati uurima, millal mul puhkus oli...

No comments: