Tuesday, October 9, 2007

Tasuta Arvutimaailma tellimus 50 kiiremale Arvutimaailm? Ee...

Hmm, kui nüüd keski arvab, et järjekordne tasuta Arvutimaailma tahtja, siis ta eksib. Nimelt poleks mul midagi Arvutimaailma vastu, kuid seda reklaamipostitust ma teha ei viitsi.

Sest tegelikult ma ei loe seda ajakirja.

Ja tegelikult ma ei tea, miks ma teda ei loe. Tegelen IT-alal juba kaks aastakümmet, kuid programmeerijana. Ja tarkvara arendaja seisukohast pole seal ajakirjas just eriti palju lugeda. Ah et kirjuta siis ise, ütlete. Õige. Eks sai omal ajal kirjutatud ka, õite mitmeid artikleid (see oli küll enne omanikevahetust, aga see selleks).

Niiet paraku ma ei tunne eriti vajadust selle ajakirja järgi. Justnimelt paraku. Tunnistan, et olen paar korda isegi ostnud, aga olles selle läbi lehitsenud, ongi ta lugemata jäänd.

Võib-olla on viga hoopis minus... või olen liiga vana... või ei suuda mu IQ enam asjast aru saada. Pagan seda teab.

No comments: