Monday, October 15, 2007

George Clooney ei kõlba mu naisele


Käes on sügis ja ei ole kaugel ka talv ning suurt osa eesti naisi haarab äng ja ahastus: miks ma küll olen sündinud siia põhjamaisesse kliimasse, kus on külm ja paha.


Kuid naistel on selle vastu võimalus leida rohtu. Selleks on kenad, tõmmud, kuumaverelised lõunamaa mehed, no näiteks itaallased. Seal on ka talvel talutav olla ja lumega pole probleeme.


Ja lisaks elab Itaalias George Clooney. Kena tõmmu mees, rikas kui kröösus ja täiesti vaba. Kui mees armastab naist, siis ta ju hoolitseb, et naisel oleks hea. Seega pakkusin naisele välja, et kuule, Itaalias, sooja mere ääres elab George, rikas ja vaba, et mis ta ootab. Aga George ei kõlba mu naisele, sest ta on vana, tervelt 46 aastat vana. Ja 5 aastat vanem kui mina.


No kui ei kõlba, siis ära hädalda, et külm on. Noort itaalia kalurit ma ometi otsida ei oska. Seega lepi minuga. Eksole...

No comments: