Tuesday, April 17, 2007

Kellel on rohkem mune


Omal ajal oli Tartu Ülikoolil pereühikas, asus Uuel tänaval. Perede arv võrdus tubade arvuga, elasin kahetoalises korteris ja seega oli meil üks naabripere.

Me saime nendega hästi läbi, kuigi nad olid arstid. Sest arstid räägivad eranditult miskiseid arstijutte, millest mina ja mu naine (nüüdseks küll eksnaine) eriti aru ei saanud.

Aga meil oli ka huvitavaid vaidlusi, eriti naabrinaisega. Ja parim neist oli selle üle, kellel on rohkem mune. Millest see tuli, ma enam ei mäleta. Igatahes minu väide, et mul on neid rohkem, parreeriti väitega, et tal on neid sarjade kaupa. Ma jälle arvasin, et suurus on ka oluline ... jne.

Mu naisuke oli aga korralikust perest. Selle jutu peale ta oli minestamas.

Mis ei tähenda, et mina poleks olnud korralikust perest. Või naabrinaine.

No comments: