Tuesday, April 10, 2007

Tee mis sa teed, aga tee puhtalt


Igasugu asjad kipuvad amortiseeruma, mõni asi peab vastu kaua, mõni vähem. Aga ükskord jõuab kätte aeg, mil ka kõige vanem ja muidu tubli riistapuu tuleb välja vahetada.

Ja nii juhtuski, et oma eksistentsi lõppu oli jõudnud teatud sanitaartehniline riist, mida ka pildil näha on.

Ma ise olen suhteliselt kehv (tegelikult on see pehmelt öeldud) igasugu ehitustehniliste tegevuste tegija, seega sai sõber appi kutsutud. Poti eemaldamisel on mitu etappi, mida võiks võrrelda teise elevandi külmkappi toppimisega ehk siis esmalt vana pott eest ja seejärel uus pott asemele.

Aga siin ongi konks. Eemaldamises nimelt. Kuna vana pott oli ihuhädade leevendamisel teeninud inimesi juba enne meie sinna elamisse asumist, siis kaasnes poti eemaldamisega teatud ka teatud prahi ja poti keerdudes oleva vee eemaldumine koridori põrandamile. Ja siis tuli naine ja teatas resoluutselt: TEHKE MIS TE TEETE, AGA PRAHTI EI TOHI TEKKIDA.

Seega, kulla mehed: kui te midagi teete, tehke nii, et seda saaks teha valge triiksärk seljas.
Sellepärast ma olengi itimees. Kuigi triiksärki ei armasta.

1 comment:

Anonymous said...

Ma siis tean, miks ma abielus pole. Mul on veel pikk tee, et harida end abielunaise "tasemeni" ;P Kuigi kohati olen veel hullem :P