Tuesday, May 8, 2007

Olen fašist

Olen fašist. Muidugi mitte kõigile, vaid teatud idanaabri keelt rääkivale kontingendile. Ja olen seda juba sünnist saati, seega 40 aastat ja tiba peale. Selgeks see sai juba lapsepõlves, kinnistus aga vene kroonus. "Kust sa pärit oled?" "Eestist" "Ahaa, fašist". Ja nii oligi.

Seega, kui keegi karjub mulle, et ma olen fašist, ma ei ehmu ega ärritu. Sest fašist olen ma selle pärast, et ma räägin vene keelt aktsendiga ja kirjutan "saksa" tähtedega.

Seega on sovjetile piisav põhjus fašistiks olemiseks sellest, et sa oled teistmoodi. Olid fašistid nii lätlased kui leedukad. Ja ukrainlased olid baneeralased.

Ja sõna tähendusest ei saa üks keskmine sovjett enivei aru. Kunagi sõimas miski muuseumitädi: "Võ huže tshem fašistõ, võ antifašistõ".

Seega, kui keegi teid nii sõimab, andestage neile, sest nad ei tea, millest nad räägivad.

2 comments:

Erkki Saarniit said...

May (2)
Olen fašist
Veri väljas

FunManager said...

huže jah, antifašist..., äkki tal ei tulnud sõna kommunist meelde hetkel.