Monday, March 12, 2007

Küsimused, millele pole õiget vastust

Tihtipeale tuleb meil küsida küsimusi. Või küsitakse meilt. Ja muidugi on olemas küsimused, mis on erilised. Millele vastamine on nigust on. Näiteks on küsimusi, millele ei saa vastata jaatavalt ("Oled sa surnud?", "Kas sa magad?"). Siis on olemas küsimusi, millele üldiselt ei vastata jaatavalt, näiteks "Oled sa loll?". Noh, tegelikult saab sellele vastatat ka jaatavalt, aga kes see ikka väga tahab.
Siis on küsimusi, millele vastates võib küsimuse esitaja segadusse ajada. Näiteks kui minna McDonaldsisse ja müüa küsib joogi kohta "Coca? Fanta? Sprite?", siis vastates "Jah" võib müüja sattuda kergelt lühisesse.
Ja on olemas küsimused, millele ei ole võimalik õigesti vastata. No lihtsalt ei ole. Ja reeglina suudab selliseid küsimusi esitada sinu enda naine. Neist tüüpilisemaid on "Kas ma olen paks?". Kui sa vastad "Ei", siis saad süüdistuse valetamises, kui vastad "Jah", siis öeldakse, et "ahnii, et mina olen siis sinu arvates paks?". Mina arvan, et sellised küsimused on naised välja mõelnud puhtalt selleks, et asendada seda tuntud peavalu-sündroomi ("Ma ei taha, mul pea valutab"). See küsimus annab naisele võimaluse olla mehe peale pahane.
Ja kui naine on mehe peale pahane, siis tedagi, mida ei saa...

No comments: