Thursday, March 8, 2007

Naistepäev. Ei vii lilli naisele

Esiteks, mul pole aega seista neis mõttetult pikkades sabades. Sõber ostis naisele ja ämmale, tuli, näost kaame, kaks tutti peos ja teatas, et neli sotti on nüüd ta vaesem.
Teiseks, lilled ei kõlba süüa. Maitse on suhtkoht vilets.
Kolmandaks, peale lillede kinkimisoskuse peaks olema ka lillede kingiks saamise oskus. Minu kallis kaasa sellega ei hiilga. Iga kord, kui ma lilled toon, on mul lõpuks selge, et kas tõin valet sorti lilled või on värv vale või haisevad või on miski muu viga. Eile näitas ta küll ühte kimpu, mis talle meeldis, täitsa tibens-tobens kimp, hind 320 eeku.

Seega, ei vii naisele lilli. Jääb ära.

3 comments:

Krafinna said...

Kingi üle ei viriseta.
Seega tuleb öelda, et naine on sul loll, vaheta välja või kasvata ümber.. (mis tegelt on lootusetu, niiet ikka see esimene variant).

Ti:a said...

aga äkki oleks sobilik viia mingi tillikimbukene koos porganditega :)
loed luuletuse ka-
kui sa tuled
ära too mul lilli
too mul porgandit
ja tilli.
hind 32 korooni :)

Mummu said...

noh..mulle ka ei toodud lilli..kuigi naistepäeva hommikul nõudsin naljaga pooleks punaseid nelke. Ikkagi püha või nii:)
Ja kuna ma ei saa absoluutselt vigiseda selle üle, et mu mees mulle lilli ei kingi ( ta teeb seda suht tihti) siis ega ma suurt ei jonninud. Tegime õhtul ühe toreda jalutuskäigu Viru tänaval ja ostsime mulle ühe vanamemme käest tema viimase tulbiõie koos paju-utudega..ja see oli mu ilusaim kingitus sel päeval...nummi eks:)