Tuesday, March 20, 2007

Kummimüsteerium Moskva rongis

Juhtus see lugu Moskva rongis hea mitu aastat tagasi, aga kuna tegu oli tõelise müsteeriumiga, siis ei saa mitte vaiki olla.

Igatahes sõitsin ma Moskvasse. Sel ajal sai seda tihti tehtud, kool või nii. Olin viimases vagunis ja kupee oli ka viimane. Kuna oli suveaeg, siis hoidsin ka kupeeust lahti.

Sel ajal olin kõva suitsumees ja kus sa ikka rongis mujal suitsetad kui tamburis. Kobisin siis suitsu tegema, hea lähedal oli minna, viimane vagun ju ja viimane kupee.

Tamburis oli 4 autokummi. Tavalised kummid, mitu tolli, ärge palun küsige. Igatahes nad seal olid. Tegin suitsu ära ja sinna nad maha jäid.

Läks mööda mingi aeg ja tuli jälle tahtmine suitsu teha. Astusin tamburisse ja avastasin, et kaks kummi olid läinud. Tiba imestama pani, sest ei näinud kedagi koridoris kumme veeretamas.

Mingi aja pärast läksin uuesti suitsu tegema ja seekord tabas mind järjekordne üllatus. Kõik 4 kummi olid kenasti tagasi!!! "Wtf..", mõtlesin omaette.

Igatahes läks mööda mingi aeg ja maandusin jälle tamburisse. "WTF!!!!...." oli seekord mu üllatus. Sest tamburis ei olnud MITTE ÜHTEGI KUMMI.

Müstika... Olin ma ju viimase vaguni viimases kupees, uksed olid lahti ja ma ei näinud kedagi kummidega ringi käimas. Pead ma ei anna, et tamburis keegi ei käinud, aga kui keegi käiski, siis mis kuradi keemia seal nende kummidega oli....

1 comment:

Anonymous said...

sellest moraal-- suur suitsetamine ei kahjusta mitte ainult teie kopse, vaid ka ajutegevust :)